Neem contact met ons op via het contacformulier onderaan de homepage. Geef hierbij aan dat u graag een offerte wilt ontvangen. Wilt u losse items huren, dan kunt u de gewenste producten noemen en dan krijgt u direct een offerte via mail.
Wilt u graag contact over onze full service. Typ dan Full service in het contactformulier op de homepage en wij nemen altijd binnen 24 uur contact met u op.
Elke offerteaanvraag of verzoek tot service is vrijblijvend.
ALS IK IETS HUUR, HOE LANG KAN IK HET DAN GEBRUIKEN?
Al onze items verhuren wij voor een periode van 3 dagen. Zo heeft u dus de tijd om de spullen tijdig op te halen en ondervind u geen stress over het snel retourneren van de spullen na uw bruiloft.
Mocht u de spullen toch langer willen gebruiken dan rekenen wij 25% van de totaalprijs per dag extra. Mocht u de spullen langer dan een week willen gebruiken dan maken wij graag een offerte op maat.
IK WIL GRAAG DE OFFERTE DEFINITIEF MAKEN, HOE DOE IK DAT?
Als de offerte voor u passend is en u wilt de offerte definitief maken, dan ontvangen wij graag uw reactie via mail. Nadat wij deze hebben ontvangen zullen wij u een bevestiging sturen met daarin een verzoek tot aanbetaling. Deze aanbetaling bedraagt 50% van het totaalbedrag.
Uiterlijk 14 dagen voor uw bruiloft ontvangt u van ons een verzoek om het restant bedrag te voldoen. Hou er rekening mee dat wij niet zullen leveren als de offerte niet voldaan is.
HOE WERKT HET BEZORGEN OF OPHALEN?
RSVP levert alle items op locatie af. Hiervoor hanteren wij een starttarief van 25 euro en 0,60 ct per km. De spullen worden dan een dag voor uw bruiloft geleverd en de dag erna weer opgehaald.
Kiest u voor de losse huur zonder styling service, dan zullen uw spullen voor u afgeleverd worden op de locatie. Het plaatsen van de spullen wordt dan niet verzorgd door RSVP. Bij Full Service heeft u uiteraard geen omkijken naar de styling en is alles inclusief.
IK WIL DE SPULLEN ZELF OPHALEN, KAN DAT?
Er is een mogelijkheid om de spullen zelf op te halen. Dit kan in Almere, maar alleen op afspraak.
KAN IK NOG WIJZIGINGEN DOEN IN MIJN OFFERTE?
Bij RSVP kan de offerte altijd aangepast worden. Items toevoegen aan de offerte kan tot een dag voor de levering. Indien u items wilt annuleren dan vragen wij u dit minimaal een week voor levering aan ons door te geven. Omdat wij onze items voor u reserveren en dus niet elders kunnen verhuren, zullen wij 50% van de huurprijs in rekening brengen indien u een annulering doet binnen de termijn van 7 dagen voor levering.
WAT GEBEURD ER ALS ER IETS ONTBREEKT OF STUK IS GEGAAN?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets kapot gaat tijdens uw bruiloft of dat er in alle drukte iets kwijt is geraakt. Bij RSVP betaalt u een borg (afhankelijk van het aantal items) voor de huur van onze spullen. Deze borg gebruiken we om eventuele schade mee te compenseren. Als de spullen compleet en in goede staat retour zijn gekomen, dan zal u de borg binnen 3 werkdagen van ons retour krijgen.
Bij de ontvangst van de spullen ontvangt u van ons een korte lijst met de geleverde spullen. Door het ondertekenen van deze lijst geeft u akkoord dat de geleverde spullen in juiste aantallen en staat door RSVP geleverd zijn.